Microsoft istražuje poteškoće u radu svojih usluga. U zahvaćenim uslugama su i MS Teams i Outlook.
25. siječnja – Microsoft navodi kako su njihovi korisnici primijetili poteškoće s pristupanjem uslugama Office365 paketa. Istražuje se otežan pristup i ispad usluga za tisuće korisnika.
Trenutni status: Microsoft je otkrio problem u konfiguraciji mreže i radi na njegovom otklanjanju. Najnovije vijesti vezane uz stanje Microsoft usluga možete pratiti na Service Health Status.
Microsoft nije objavio podatak o točnom broju korisnika koji je zahvaćen ovom poteškoćom, ali podaci sa stranice Downdetector (stranica prikuplja podatke o ispadu usluga uspoređivanjem izvješća davatelja usluga i prijava korisnika) pokazuju da se radi o više tisuća korisnika širom svijeta.
Za vrijeme poteškoće, korisnici ne mogu razmjenjivati poruke, uspostavljati pozive, niti koristiti ostale mogućnosti Microsoft Teams aplikacije koja ima više od 280 milijuna korisnika.
Zahvaćene usluge:
-Microsoft Teams
-Exchange Online
-Outlook
-SharePoint Online
-OneDrive for Business
-Microsoft Graph
-PowerBi
-M365 Admin Portal
-Microsoft Intune
-Microsoft Defender for Cloud Apps and Microsoft Defender for Identity
$downloadlink = get_field('download_link'); ?>