You are here
Home > Novosti > Instagram dodao nove sigurnosne mehanizme

Instagram dodao nove sigurnosne mehanizme

Instagram brzo raste te je, odmah nakon Facebook-a, najpopularnija društvena mreža na svijetu, a ova platforma za dijeljenje fotografija dominira kada je riječ o korisničkoj interakciji.

 

A kako poznati citat kaže, s velikom moći dolazi i velika odgovornost – odgovornost prema korisničkim podacima, njihovoj sigurnosti, ali i odgovornost u borbi protiv lažnih računa i vijesti te prema transparentnom poslovanju.

 

Poznato je kako je ova platforma, koja je od 2012. godine u vlasništvu Facebook-a, nedavno bila meta niza zlonamjernih kampanja koje su pogodile tisuće korisnika i onemogućile im pristup računima.

 

U svjetlu incidenata, Instagram je najavio tri sigurnosna mehanizma kojima želi obeshrabriti trolove, zaustaviti dezinformiranje te učiniti platformu sigurnijom za milijardu korisnika.

 

U objavi na njihovom službenom blogu koju potpisuje suosnivač Instagrama, Mike Krieger, naslovljenoj “New Tools to Keep Instagram Safe” i objavljenoj 28. kolovoza, najavljene su tri funkcionalnosti – podrška za vanjske aplikacije koje omogućavaju dvofaktorsku autentikaciju, stavka “About This Account” i zahtjevi za verifikaciju.

 

Kako bi podigao sigurnost i pružio mogućnost sigurne prijave, Instagram je omogućio dvofaktorsku autentikaciju putem vanjskih aplikacija kao što su Duo Mobile i Google Authenticator.

 

Sve do sada, Instagram se služio dvofaktorskom autentikacijom koja je koristila SMS poruke što je, zbog mogućnosti zlonamjernog preuzimanja broja mobilnog uređaja, predstavljalo značajan rizik.

 

Korisnicima se preporučuje omogućavanje dvofaktorske autentikacije kako bi se zaštitili od zlonamjernih korisnika dodavanjem dodatne sigurnosne provjere.

 

Također, funkcionalnost “About This Account” dodana je kako bi omogućila Instagram korisnicima provjeru detalja korisnika s velikim brojem pratitelja.

 

Korisnici će moći provjeriti kada su “popularni” korisnici prvi put pristupili platformi, gdje se nalaze, što reklamiraju, koja su sve korisnička imena koristili proteklu godinu te njihove društvene veze kako bi ustanovili je li račun autentičan.

 

Uz navedeno, Instagram je odlučio pratiti Facebook i Twitter praksu verifikacije korisnika kako bi osigurali transparentnost za popularne račune i korisnicima osigurali interakciju s javnom osobom, globalnim brandom ili entitetom. Kako bi se prijavili za verifikaciju, potrebno je pružiti puno ime i prezime te priložiti kopiju službenog dokumenta na temelju kojeg je moguće izvršiti provjeru identiteta.

Top
More in Novosti
PREGLED TJEDNIH NOVOSTI O ZLONAMJERNOM RANSOMWARE SADRŽAJU #21

  26. kolovoza 2018. godine   Otkriven ransomware CreamPie Sigurnosni stručnjak Jakub Kroustek pronašao je ranasomware za koji se čini da je...

Close