Kampanja “Veliki hrvatski naivci” agencije Señor i oglašivača CERT.hr/CARNET-a osvojila je dvije nagrade na Nacionalnom kreativnom natjecanju IdejaX koje nagrađuje najoriginalnije ideje koje su jedinstvene i pomiču granice, neovisno o vrsti medija u kojoj su realizirane na tržištu.
“Veliki hrvatski naivci” su osvojili zlato u kategoriji Društvene akcije unutar Skupine 1. Media Neutral te broncu u kategoriji Dizajn unutar Skupine 2. Craft.
Ovom kampanjom željeli smo ponekad složene teme iz kibernetičke sigurnosti približiti prosječnom korisniku na pristupačan, ali smion način i vjerujemo kako smo u tome uspjeli. Iako smo znali da je to što spremamo dobro, nismo mogli pretpostaviti kakav će biti odgovor javnosti.
Odlučili smo riskirati, ne žrtvovati kampanju i ne zadovoljiti se nekvalitetnim rješenjima. Srećom, rizik, trud, volja, strast i vjera pomogli su nam u održavanju visokih standarda te smo jedni od drugih u stvaranju ove kampanje očekivali puno, ali smo i zauzvrat puno dobivali.
Pratite nas i dalje na naivci.hr i #SurfajSigurnije!
$downloadlink = get_field('download_link'); ?>