Proizvođač sportske odjeće Adidas objavio je kako je došlo curenja podataka o korisnicima koji su koristili njihovu američku stranicu. Iz tvrtke kažu da su postali svjesni ovog propusta u utorak, 26. lipnja, nakon što su saznali kako pojedine grupe tvrde da raspolažu podacima o kupcima Adidas proizvoda. Prema rezultatima istrage, može se zaključiti da su podaci sadržavali osobne informacije, korisnička imena i lozinke, no podaci bankovnih kartica korisnika nisu objavljeni. Međutim, cijeli će se incident još jednom analizirati u suradnji sa sigurnosnim tvrtkama i nadležnim službama.
Iako službena objava tvrtke Adidas nije otkrila koliko je korisnika pogođeno, mediji kao što su CBS, the Wall Street Journal i Bloomberg tvrde kako je riječ o nekoliko milijuna korisnika. Ova informacija nije financijski naštetila tvrtki jer podaci pokazuju kako je cijena dionica Adidasa nakon incidenta skočila za 2 posto te nastavila rasti tijekom dana.
Adidas nije jedini veliki proizvođač koji je objavio curenje podataka. Prošloga je tjedna Ticketmaster objavio kako je curenjem pogođeno pet posto njihovih međunarodnih korisnika. I tvrtka Under Armour bila je žrtva curenja podataka pa su tako u incidentu povezanom s njihovom aplikacijom MyFitnessPal iscurili podaci 150 milijuna korisnika.
$downloadlink = get_field('download_link'); ?>