Istraživanje američke tvrtke Forensiq, pokazalo je da oko tri posto korisnika u Europi ili Aziji posjeduje barem jednu aplikaciju na svom mobilnom uređaju koja se koristi nekim metodama kako bi prevarila oglašivače sa svrhom profita proizvođača aplikacije. Procjenjuje se da je ukupan gubitak oglašivača oko jednu milijardu dolara godišnje, a činjenica je da takve metode štete i korisnicima. Naime, jedna od čestih metoda su „nevidljive“ reklame, koje se prikazuju u pozadini kako bi naplatile oglašivačima prikazivanje, a pomoću kojih troše procesorsko vrijeme uređaja usporavajući ga, ali i pakete za prijenos podataka pošto se reklame dohvaćaju s Interneta. Nije zanemariva ni činjenica da su poslužitelji za distribuciju reklama česta meta hakera kako bi brzo distribuirali svoje napade na velik broj uređaja (o čemu smo već pisali ovdje), a činjenica da se mobilni uređaj spaja na takve poslužitelje i dohvaća reklame u pozadini bez korisnikovog znanja je zabrinjavajuća.
$downloadlink = get_field('download_link'); ?>Nevidljive reklame
Izvor: Phys org