Istraživanje iz tvrtke za računalnu sigurnost MWR InfoSecurity pokazalo je da postoji više načina kojim napadači mogu iskoristiti ranjivosti u reklamama koje se pojavljuju u besplatnim aplikacijama na mobilnim uređajima. Napadači mogu ugraditi zlonamjerni kod u reklame jer one nasljeđuju sve dozvole koje je dobila aplikacija u kojoj se pojavljuju. Na taj način, napadači mogu pristupiti, ali i preuzeti povjerljive informacije ili datoteke. Također, istraživanje je pokazalo da su napadači, ako se nalaze u istoj mreži kao i žrtva, u mogućnosti preuzeti potpunu kontrolu nad uređajem, tj. koristiti dozvole koje nije dobila aplikacija u kojoj se prikazuje reklama, ali i upravljati uređajem dok žrtva ne koristi aplikaciju preko koje je izvršen napad. Iz tvrtke MWR InfoSecurity savjetuju korisnike da dobro prouče koje sve ovlasti daju aplikacijama.
$downloadlink = get_field('download_link'); ?>Opasnosti reklama u besplatnim aplikacijama
Izvor: Net Security